Sayfalar

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Yazlıkta Tanıştığım Kız

Abilerim, kardeşlerim 1 ay önce başlayan ama nasıl devam ettiğini çözemediğim ilişkimi sizlere aktarmak ve yardım almak istiyorum. 
Öncelikle kendimi tanıtayım yaşım 16 Ankara da yaşıyorum her sene bodruma tatile gideriz 1 buçuk 2 ay kalırız . 
Şimdi de hikayeye geçeyim bu sene yine bodruma tatile gittik ilk bir iki hafta normal geçiyordu her gün aynı plaja gidiyorduk ben denize girip çıkıyordum sonra plajda kulağımda kulaklıkla yürüyordum büyük bir plaj 2 tur atmam yarım saat 40 dakika falan sürüyordu yine bir gün yürüyorken sevgilim karşıdan geliyordu bana baktı baya ben acaba tanıdık mı diye düşündüm ama değildi her neyse ben ailemin olduğu yere gittim gitme saatimiz gelmeye başlamıştı gidiyor muyuz dedim onlar yok sen bir tur daha at gidelim dedi bende tamam dedim tekrar yürümeye başladım uzaktan sevgilimi gördüm önce ona yakın olmak istedim önüne geçmeyi düşündüm hızlıca yürüdüm daha sonra yavaşladım önüne geçsem ne olacaktı ki diye düşündüm arkasına geçsem de olmaz dedim kumu güzel ve boş bir yer vardı sörf yapılan bir yer onun için orada fazla insan yoktu bende orada durdum müzik deniz kum kızlar güzeldi tabii 5 dakika falan geçti sonra soluma döndüm ve sevgilimi gördüm arkamdan geçiyordu hemen sağa döndüm ve ona baktım gidiyordu bende ne yapsam diye düşündüm gitsem mi kalsam mı derken 15 20 saniye sonra dönüp bana baktı bende ona bakıyordum ama güneş gözlüğü olduğu için anlaşılmıyordu daha sonra arkasından yürümeye başladım bizimkilerin önünden geçtik hala oturuyorlardı bana da bir şey demediler devam ettik yürümeye yürürken kız 20 saniyede bir bana bakıyordu en son kendi şezlonglarına gitti ama kimse yoktu sadece o vardı bende az daha yürüdüm hemen orada şezlongların karşısında bir iskele vardı oraya gittim 5 6 tane çocuk tuhaf hareketler yapıyordu ve bende cool olma çabalarında takılıyordum arada bakıyordum kıza oda bakıyordu ama uzaktaydı biraz sonra iskelenin giriş kısmına geldim oturdum ve bir arkadaşımı aradım olayı anlattım bu kızla bugün tanışmalıyım ne yapayım dedim arada bakıyordum oda bakıyordu o arkadaştan hayır gelmedi sonra bir başka arkadaşı ardım olayı anlatırken kız kalktı tekrar yürümeye başladı bende arkasından geliyordum o kadar sık olmasada bakıyordu yeni aradığım arkadaştan gazı aldım ve kıza yaklaştım ama kız hızlandı birden bende ilk yavaşladım sonra aradaki mesafe koşu mesafesi olmadan yetiştim ve kulaklığımın sağ tekini çıkarttım solu duruyordu telefonda da arkadaş duruyordu dinliyordu bizi derken kıza merhaba benim burada hiç arkadaşım yok da tanışabilir miyiz dedim oda olur ben …. dedi bende ben …. dedim sonra burada mı kalıyorsun falan azcık onu konuştuk şans bu ki oda Ankaralı çıktı telefondan arkadaş bir şeyler diyordu bende 1 saniye arkadaş arıyor dedim açar gibi yaptım sonra hıhı tamam sonra konuşalım dedim ha bundan önce arkadaş yürüyelim mi de dedi bende yürüyoruz dedim sonra güldüm kız ne oldu dedi bende müzik dinliyorum ona güldüm dedim kız neden dedi bende hayko cepkin dinliyorum arada bağırıyor yine bağırdı ona güldüm dedim kızda güldü falan dinler misin dedim oda evet arada dedi az onları konuştuk 10 dakika falan sonra dönelim dedim oda tamam dedi biraz daha yürüdük kız şimdi bizimkiler görürse heyecan yapar biz burada ayrılalım dedi bende tamam tanıştığımıza sevindim dedim oda bende dedi yarın görüşür müyüz dedim oda görüşürüz ama telefon numaranı ver bura kalabalık burada göremem dedi bende tamam dedim verdim oda verdi sonra kız gitti bende tekrar arkadaşları aradım anlattım sonra döndüm eve gittik o gün hiç mesajlaşmadık…


Sonraki gün yine aynı plaja gittik kıza baktım yoktu hemen telefon ettim biraz konuştuk sonra ee yoksun dedim oda bizim siteye gelsene orada annem görmüş bizi dün dedi bende tamam dedim site hemen plajın oradaydı zaten söyledi siteyi ben plajdan çıktım karşımda bir site vardı aradım siteyi tekrar söyler misin diye oda söyledi bende onun karşısındayım dedim o evlerinin(halasının) penceresinden bana bakıyormuş evet seni gördüm dedi bende ben seni göremiyorum neredesin dedim o söyledi ama göremedim neyse girdim siteye beklemeye başladım duş yapacakmış bekledim 10 dakika sonra evden çıktı bana doğru yürümeye başladı bende ona ne elini sıktım ne de sarıldım.neyse biraz yürüdük ha bu arada bunu iki tane kuzeni var biri bizim okuldan çıktı ama beni tanımıyormuş bizim okuldaki kız benle yaşıt o ve diğer kuzeni 1 yaş küçük neyse sonra kuzenleriyle karşılaştık biraz konuştuk daha sonra ben ee oturacak bir yer yok mu dedim o park var dedi (park denirse ona) daha sonra orada oturduk kimse yoktu zaten yarım saat kadar konuştuk falan sonra yürüdük tekrar plaja doğru konuşmada oluyor tabi bu sırada :D ama öyle çok özel bir şey yok ilerledikçe konuşmaları yazarım plaja giderken market vardı dedim gelin dondurma alalım diye ama hiç biri istemedi ısrar ettim ama istemediler daha sonra 5 dakika geçti plaja geldik yine veda zamanı geldi önceki vedada elini sıkmıştım bu kez öyle bekliyorduk birbirimize bakıyorduk kuzenleri de oradaydı sonra benden küçük olan kuzen elini uzattı görüşürüz dedi bende teşekkürler dedim heyecanlanınca adın ne desende teşekkürler diyorum neyse sonra bende sevgilime uzattım elimi oda uzattı ama ikimizde yavaşca bıraktık yakınlaşma oldu daha sonra gittiler bende gittim bizimkilerin yanına sonra baktım kız kuzeniyle küçükle yürüyor ben hemen bir bahane uydurup kalktım karşıdan yürüyordum ama hep telefonu kurcaladım hiç bakmadım onlara sanki bilmiyormuşum gibi karşıma geldi ve çok işin var galiba dedi bende güldüm arkadaşla konuşacaktım dedim ve öylede oldu tekrar gazı aldığımı arayıp olayı anlattım ben bununla çıkayım ama nasıl falan diye işte çiçek ver elini tut dedi bende öyle değilde direk öperek yapsam dedim o ne yapıyon öyle olmaz falan dedi o gün akşam hep mesajlaştık

Eve gittik ve mesajlaşma başladı :D olduğu gibi yazıyorum 
Sevgilim=1 Ben=2 
2:selam :D fotoğraf çok güzelmiş 
1:sağol bende tam faceden mesaj atmıştım :D 
2: evet gördüm :D ben duşa giriyorum şimdi 15 dakika sonra yazayım 
1:Tamam bekliyorum :) 
2:Tamam acele edeyim en iyisi :D 
1:sen bilirsin tabi :D 
2:Geldim :D bodruma ne zaman gideceksiniz(bodruma gidicez kızlarla sende gelsene demişti yüzyüzeyken) 
1:Tam zamanında :D bilmem sıkıldığımız bir gün 
2: bir gün şevket sabancı parkına gidelim ikimiz çok güzel bir yer sende görmüş olursun 
1:olur tabi de bizim kızlarıda getirmem lazım evden çıkamam yoksa gerçi onlar ayrılır sonra 
2=hmm peki sen olduktan sonra önemli değil :D haftaya olur mu 
1=haftaya biz gidebiliriz :( 
2=:( daha buradasınız sanıyordum siz gitmeden uygun bir zaman gideriz ne zaman gidiyorsunuz belli mi 
1=belli değil haftaya hafta içi galiba :( ankarada benle görüşür müsün ki 
2=sen istersen tabi 
1=çok isterim 
2=bende :D görüşürüz iyiki ankarada oturuyorum 
2=belki bizim okula gelirsin (kız olkul değiştirecekmiş zaten bizim okulun orada bir okula gidiyor) 
1=bencede :D ama ben gidince sen hala burada olacaksın 
2= evet maalesef ama en azından ikimizde ankaradayız 
1=evet :D umarım gelirim 


Mesajlaşırken birbirimize güzel şeyler yazıyorduk ilk günü konuşuyorduk o sırada bana o gün aslında çok daha farklı şeyler oldu dedi bende ne dedim o sen iskeleye çıktığında ben senin fotoğraflarını çektim dedi bende şaşırdım dedim sonra aslında sana bir şey söylemek istiyorum ama sırası mı bilmiyorum dedim oda merak ettim dedi ben ararsam belki daha güzel olur dedim oda 1dk dedi sonra ara dedi bende terasa çıktım aradım biraz konuştuk işte ben seni gördüm arkandan geldim falan diye anlattım o da anlattı bir şeyler en son ben senden hoşlanıyorum dedim bir sessizlik oldu bir şey demem gerekiyor galiba dedi bende yo sussanda olur dedim sonra o bilmiyorum daha 2 gün oldu tanışalı sonuçta şimdi bana ben gidince başkasına aynılarını yapabilirsin dedi bende sen ilksin (gerçekten öyle) tek sorun buysa bu sorun kalmaz yakında dedim az daha konuştuk sonra telefon kapandı iyiki kapanmış babam geldi birden ne yapıyorsun dedi bende hiç falan dedim aşağı indim mesajlaştık ve sonraki gün yine siteye gittim orada biraz vakit geçirdik ama fazla duramadı 1 saat falan durdu hiçbir gelişme olmamıştı. 
Eve geldik yine mesajlaşmalar falan turgutreise gidelim diye konuşuyorduk hep ve birkaç gün sonra turgutreise gittik kuzenleride gelmişti bizimkilerde gelmişti ama ben bir arkadaşın yanına gidicem demiştim ve onlardan ayrıydım kızlarla buluştuk biraz gezdik sahile oturduk biraları çerezleri aldık 1 buçuk saat falan kuzenleride durdu sonra sevgilim onlara gidin dedi onlar yok dedi sevgilim ısrar etti bende biraz ettim en son 10 metre öteye oturdular bizde kalkalım gezelim dedim ama çavuş iş başındaydı kalkamadım bira bitsin sonra dedim tamam dedi kalktık ama kalkan daha önce kalkmıştı bile neyse elimi cebine attım çavuşu tuttum derken yürüdük biraz boş sayılacak bir yere oturduk denizin hemen dibine dalga geldikçe ıslanıyorduk…


İşte oturduk oraya daha sonra omzuma yattı 5 dakika kadar öyle kaldık bende kafamı yasladım biraz konuştuk sonra ben bi yaklaştım muck için ama olmadı o bir şey yapmadı sonra ben beklemiyordum dedim ama duydu mu bilmiyorum kısık sesle söylemiştim yine omzuma yattı daha muck başladı nasıl oldu hatırlamıyorum başlangıcı neyse epey devam etti sarıldık öyle kaldık falan askerler faaliyette tabi ama ben seviyorum gerçekten öyle bir niyetim yok asker normalde söz dinler ama bunlara anlatamıyorsun saat geç olmaya başladı gitme vakti yaklaşıyordu ben galiba kalksak iyi olur dedim o istemiyorum dedi bende istemiyorum ama ne yapalım dedim 10dk daha oturup kalktık hepbirilkte ıslanmıştım baya sonra yürüdük ayrılma noktasında veda ettik son muckla… 
Şimdi bir şey daha söyleyeceğim ama çok utanç verici 2 bira içmiştik acayip tuvaletim geldi bende sahilde kimsesiz (sayılır 2 adamı saymazsak) gittim oturdum denize yakın bir yere fermuarı açtım ve 3 4 dakika kadar yaptım çok kötü bir anı




Devamını anlatmadan önce atladığım bir bilgiyi vereyim biz normalde 4 kişilik bir aileyiz ama bu sene dayımlar ve teyzemlerde bizimle birlikte kalmıştı yazlıkta 3 aile 11 kişiydik mesajlaşmak falan da biraz zor oluyordu kuzenlerimin biride bu forumda 2008 den beri üye konuyu görürse selam olsun onada görsün istemem ama
O günde biraz mesajlaştık daha sonra yattık sonraki gün yine aynı plaja gittik ama bu kez kuzenler ve diğer büyükler olduğu için tek başıma çok fazla kalamıyordum 1 kez yürüdüm denizden çıktıktan sonra ama sevgilimle buluşamadık o gün siteye gidecek vaktim olmayacaktı artık zaten 2 3 gün sonra gideceklerdi derken o günde eve geldik mesajlaştık mesajlaşmamız aşağı yukarı şu şekilde oluyor: 
Tekrar buluşsak keşke, hep seninle olmak istiyorum, seninle yatmak, kalkmak, uyumak, hep yanımda ol, hep beni sev vb… 
Son gün Turgutreis e gel gitmeden bir daha buluşalım dedim oda oraya gelemem ama sen siteye gelsen güzel olur dedi birkaç gün sonraya geleyim dedim bende anlaştık babama arkadaşla tekrar buluşucam dedim arada onların yanındayken (sahilde) gidip telefonla konuşuyordum gelincede arkadaş selam söylüyor falan diyordum dayım sağ olsun burada üye olan kuzeninide götürürsün artık dedi hiç biri bilmiyordu böyle bir şey olduğunu bende tabi isterse gelir dedim o bir şey demedi oda 18 yaşında neyse sonra ben boş zamanda kuzene gelsene az yürüyelim dedim o da geldi durumu anlattım o sürekli neden saklıyorsun diyordu ben ne ara tanıştın nasıl oldu ve bir ton soru sormalarını istemiyorum ama söyleyeceğim dedim o hep onların yanında ima etti beni terler bastı neyse kuzene sen gelmek istemiyorum de gelme dedim o da tamam dedi gideceğimiz gün geldi ben hazırlandım baba götürebilir misin dedim oda kuzene hazırlan dedi kuzen istemiyorum dedi ama ısrar edilince herkes tarafından kuzende gelmek zorunda kaldı bi ara konuştuk ben turgutreis in orada bir park var oraya gidecektim oda turgutreise sonra ben siteye yürüyecektim bindik arabaya ve diyaloglar şöyle gelişti 
Babam =nerede buluşacaksınız 
Ben= parkta 
Babam= olum orada ne yapacaksınız 3 erkek merkezde buluşun 
Ben=baba arkadaşın babası bir yere gitmiş araba yokmuş gelemiyor( hep gittiğimiz sahili söyledim )orada oturuyorlar yürüyerek gelecek galiba 
Babam =olum oradan bura 1 saat yürüyemez 
Ben= ya baba sen bizi buraya bırak 
Babam =neredeyse ara oraya bırakayım 
Mecbur bir arkadaşımı aradım ses falan gelsin diye arkdaşta şaşırdı ben geldin mi diyorum o da geldim diyor bizde geliyoruz diyorum tamam diyor falan tamam gelince ararım dedim sonra kapattım 
Ben= sahil parkdan çok mu uzak 
Babam =evet yürüyerek gelemez 
Ben=ozaman bizi oraya götür 
Az daha konuştuk ama en son oraya gittik babam geri dönünce kuzene sen buralarda takılsan falan dedim o 3 4 saat ne yapcam dedi yapacak hiç bir şey yok cidden neysearabada aradığım arkadaşı aradım olayı anlattım zaten gazı veren arkadaştı o da tamam dedi daha sonra kızı aradım durumu anlattım o da kuzen dolmuşa binip merkeze gitsin dedi sordum tamam dedi kuzen dolmuş geldi binip gitti bende kızın yanına siteye gittim buluştuk köpeklerden korkuyordu bende gel burada köpek var sevelim dedim sevdirttim yanında 11 12 yaşında bir kız vardı siteden sonra biraz yürüdük o kız gitti başka arkadaşının yanına bizde sahile gittik giderken marketin oradan geçtik bir seyler alalım dedim bira falan dedim olmaz dedi başka bir şey dedim yok istemiyorum dedi en son bir şezlonga oturduk karşıda yunan arkada bazı insanlar falan konuşuyoruz denize giresim geldi dedi bende ayakkabı vardı nasıl olcak ki dedim boşver dedi ama baya istiyormuş gece mesajlaşırkende demişti bugün bittikten sonra neyse oturduk bir iki saat bir şey olmadan arada ben bira içince daha güzel oluyordu omzuma yatıyordun falan diyordumdaha rahattın diyordum o pek bir şey demedi bu konuda.o gün annesiyle babasının evlilik yıl dönümüymüş geç gelirler dedi ama öyle olmadı saat 10.40 gibi arkadaşı mesaj attı sizinkiler geldi diye benimki hemen kalktı koşmaya başladı ne oluyor falan derken gelmişler dedi koştuk sahildeyken sahilden çıkmaya yaklaşınca durduk sarıldı 30 saniye kadar olan oldu sonra gidiyorum dedi ve bana kolyesini verdi bense hiçbir şey daha sonra koşarak siteye girdi bende 2 dakika sonra arkasından gittim ama hiç iğlim yok gibi biraz baktım arkasından sonra yanlarından çıktım 50 lira vardı dolmuşa binip kuzenin yanına gidecektim sonra eve parayı bozdurmaya gittim bakkala bozdurup otobüse bindim merkezde kuzenle buluştuk 2 şer bira biraz çerez aldık oturduk ekvatordan gelen Kızılderililer vardı 3 kişi onlarda yakındı bize onları izledik falan yürüyerek eve geri döndük saat 1 gibi direk yattım sevgilim gitmişti ve 20 gün sonra buluşacaktık…


20 gün boyunca bir çok şey konuştuk face de 4bin mesaj olmuş özledim seviyorum zaman geçmiyor hep yanımda olsan ve bunar benzer çok fazla mesaj arada ufak tartışmalar oldu geneli eski sevgilileri ve benim sürekli konuşmak istememle ilgili neden o da sürekli konuşmak istemiyor sizceEn sonunda Ankara ya gelmiştik ve tekrar buluşma planları yapıyorduk daha önce mesajlaşırken birlikte uyusak yemek yapsak gibi şeyler geçmişti bende size gelmem gerekir o zaman dedim o da bize gelemezsin komşular falan görürse yanarım dedi onun ailesinden kimse bilmiyor ve bilmeyecek bizimkiler öğrenmişti ama neyse bende o zaman bize gelirsin dedim o tamam dedi sürekli sanki gelemeyeceksin gibi mesajlaşmalar oldu ama gelmişti her şeyi ayarlamıştık istediği filmi indirmiş televizyonu hazır etmiştim sevgilim eve gelmişti sadece o ve ben vardık odaya geçtik yatağa yattık hemen filmi açmıştım 12.40 gibi geldi 4.10 gibi gitti her neyse filmi izlerken biraz konuştuk film bana biraz sıkıcı gelmişti ben yatıyorum dedim sarıldım ona yattım o sıkıldıysan kapatalım dedi yok dedim ben böyle mutluyum son 20 dakikaydı filmin bitmesine en son film bitti televizyon kapandı bende kapanışa geçeyim televizyonla birlikte gözlerde kapandı dahasını anlatamam ama gerçekten herkesin yaşamak isteyeceği bir gündü ahhh be o günde bitti sonra kızılaya gittik o evine gitti bende evime geldim o günün bittiğine çok üzüldüm ama çok güzel bir gündü 1 saat uyumuşum gelince sonra uyandım hep o günü düşündüm yine biraz konuştuk derken oda bitti 


Yazar:qwasderf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder