Sayfalar

3 Ağustos 2013 Cumartesi

Kimya Yazılısı

kimya dersinden yazılıdaydık musa hoca en sert hocasıydı okulun bende bi sürü kopya hazırlamıştım sınav başlamıştı bende küçük küçük kağıtlar vardı baktığım kağıdı ön sıraya doğru atıyodum musa hoca geldi on sıraya doğru eğildi yerden bişiler topladı sonra bunlar ne hayvan diyip ferhatın kulağına patlattı ferhat hocam benim değil demeye çalışıyodu ki arkadan bi tanede ben vurup öbür kulağını patlattım artık duyamıycağı için bişi anlatamazdı hoca sen niye vuruyon hayvan dedi bende dikkatimin dağıldığını izah edince anlayışla karşıladı sınavın sonunda akif her şeyi gördüğünü ve beni hocaya ispitliyeceğini söyledi bişiler yapmalıydım düşündüm ve kimya dersinde akiften önce musa hocanın yanına giderek hocam akif itiraf etti kopya kağıtları onunmuş dedim hoca zincirini koparmış bir hayvan edasıyla yerinden kalktı ve akifin üzerine doğru koştu akif de ayağa kalkıp hocam noluyo derken musa hoca var gücüyle akifin hayalarına geçirdi bom diye patlama sesi cıktı ve akifin yumurtalıkları patladı sonra akif yerden kalkıp hocam kopyanın bana ait olduğunu söylerken tam ben araya girip hocam annenize küfür etti dedim musa hoca bir hayvanın en hayvani yerine basılmışcasına hayvanca sesler çıkartarak çenesinin altına geçirdi akifin çenesi musa hocanın elindeydi......ve bir gün coğrafya dersindeyiz bi anda kapı kırıldı içeriye musa hoca ayısı girdi bana doğru hayvani adımlarla geliyordu hemen cebimdeki elektro şok aletimi çıkarıp hayalarına şok verdim oracıkta bayıldı coğrafya hocası naptın hayvan diye bağırdı ben kaçtım ve 1 haftadan beri okula gidemiyorum sizce napmalıyım?




                                                                                                          Yazar:Edwird

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder