Sayfalar

19 Ağustos 2013 Pazartesi

İlkokuldaki Hikayem

Bizde de herkesin olduğu gibi performans ödevleri verilirdi.3. Sınıftım.Bir gün öğretmenim bugün perfomans ödevleri toplanacak dedi.Sonra ben kızarmaya başlamıştım çünkü yapmamıştım. Hoca sordu yaptın mı tabiki de yaptım dedim.O zaman göster dedi ben öğlen getireceğim hocam dedim.Sonra en yakın çözüm yolunu bulmuştum teneffüste.İlk olarak hocamız takıntılıydı ve gününde gelmeyen ödevleri kabul etmiyordu.Bir yandan da bugün son 2 dersimiz bedendi.Öğlen sadece kapak ve son olarak hazırladım ve toplayan arkadaşıma verdim ve listeye yazdırdım.Hocaya listeyi verdi.Ve zil çaldı.Herkes toplandı.Hoca bizi kendi halimize bıraktı.Performans ödevleri sınıftaydı.Ve ilk iş olarak çantamı toplama bahanesiyle sınıfa gittim.Ödevim orda duruyordu.Ödevimi çantama koydum ve kimsenin şüphelenmemesi için 3 arkadaşımın da ödevlerini sıranın altına koydum.Akşam bütün ödevi yaptım.Ve herkesten önce gelerek ödevimi arkadaşlarımın ödevinin de olduğu sıranın altına koydum.Sonra 1.Dersin teneffüsünde sıranın altına baktıktan sonra ödevi toplayın arkadaşımı çağırdım.Ona bağırdım çağırdım.Nasıl benim ödevimi götürmezsin diye.O da hocaya götürdü.Hoca da kabul etti.İşte bu da böyle bir anımdır.

Yazar:chuck1903

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder