Sayfalar

15 Ağustos 2013 Perşembe

Dolmuşta Rezil Oldum

Bugün kendime 2,3 parça bişe alayım diye atladım dolmuşa gidiyorum. aradan 5 dk geçmeden bi bayan bindi 19,20 yaşlarında. Ağır asosyal olduğum içinde dönüp bakmadım bile tam yüzüne ama güzel gibiydi. Ben elimde geldiğince camdan dışarı bakıyorum kızın olduğu tarafa bakamıyorum boyun felci geçirmiş gibiyim. Birden nasılsın canım demezmi? o an kalbim sanki yerinden fırlayacaktı. heyecanlı ve titreyen bir sesle iyiyim dedim. duymadı sanırım. beni duymuyomusun sen demezmi. iyice terlemeye başladım. iyiyim teşekkür ederim siz nasılsınız dedim daha yüksek bir sesle. kızda dur yanımdaki cocuk biseler diyo galiba dedi. ben ne diyor bu diyerek kafamı çevirmemle başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Kız kulaklığı çıkarıp ''pardon birşeymi dediniz'' demezmi. şöfere acil inmek istiyorum diye bağırdım ve oradan koşarak uzaklaştım. hayla elim ayağım titriyor.



                                                                 Yazar:hyuga kojiro

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder