Sayfalar

4 Ağustos 2013 Pazar

Dershanedeki Olay

tarih dersindeyiz. ben de en arkada oturuyorum. hoca yanıma geldi, boynumdaki gümüşe baktı eliyle. o bakarken de yandan bi çocuk "ne kadar incecik. daha incesini bulamadın mı?" dedi. sonra kendisininkini gösterdi. ben de "oha! köpek zinciri!" dedim. sınıf yarıldı. hoca da bi gülüyor, sonra çocuğa bakıp frenliyor. derken çocuk kızardı, kıpkırmızı oldu ve hıphızlı boynundaki zinciri çekip kopardı. ben de "kaçın! zincirini kopardı!" dedim. sınıf bi daha yarıldı. çocuk terlere karıştı sınıfta. sonra üzerime doğru gelip bana vurmaya çalıştı ki hoca müdahale etti. "çıkışta görüşeceğiz!" dedi. ben de hocayla çıktım dershaneden. hayvan herif, dışarda ekmek bıçağıyla bekliyordu.ne öneriyorsunuz arkadaşlar?



                                                                                   Yazar:Edwird 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder