Sayfalar

15 Ağustos 2013 Perşembe

Alışveriş Macerası

Bayramın üçüncü günü alışveriş için mağazaları gezmeye gittim. Türkiyede çok ünlü olan bir mağazaya girdim, ismini vermeyim reklam olmasın neyse kendime iki tshirt beğendim ve almaya karar verdim, kasada sıraya girdiğimde önümde yaklaşık 18 yaşlarında bir çocuk vardı. Benden yaklaşık 1 metre kadar önümdeydi arkasını döndü beni gördü ve o andan sonra biraz daha bana yaklaşmaya başladı. Kıyafet tarzından da eşcinsel olduğu hemen anlaşılıyor. 
Neyse sıra bekliyoruz hala önümde 3-4 kişi daha var kasiyerin acemiliğinden olacak ki makinede kıyafetin alarmı ile ilgili bir sorun çıktı, hal böyle olunca kuyruk gittikçe uzamaya, önümdeki çocuk da bana iyice yapışmaya başladı. Bir adım sağ tarafa kayıyorum o da geçiyor, tekrar sola geçtim bu sefer yanıma geldi resmen yaslamaya çalıştı. Sürekli gözleri benim üzerimde... Dedim kardeşim sırana geçsene yanıma niye geliyorsun, çok kalaba yanında durmak istedim diyor. Tuttum çocuğu fırlatır gibi çektim sırasına o arada babası görmüş geldi yanımıza sen benim oğluma ne yapıyorsun derken tartışma büyüdü. Dedim dayı oğlun benim önümdeydi yanıma geldi yapıştı resmen sırasına çektim bende... 
Herif bi başladı susmak bilmiyor bir de Güvenlik! Güvenlik! diye bağırmaya başladı. Satış danışmanlarından biri geldi aynı şekilde olayı ona anlattım. Anlatırken herif hala söylenmeye devam ediyordu döndüm adama önce oğlunun hareketlerine bi bak felan filan derken annesi de oradaymış o da koşa koşa yanımıza geldi, su aygırı gibi karı Ahmet! Ahmet! diye bağırıyor dedim hanımefendi alın şu kocanızı başımdan... Kadın, sen naptın bana onu söyle diyor dedim çocuğunuz eşcinsel sanırım sırada önümde duruyordu yanıma geldi yapıştı resmen ben de sırasına çektim dedim kadın hala yok öyle bir şey sen bir şey yaptın oğluma yalan atma diyor. 
Çocuk da orada babasına bir şeyler söylemeye çalışıyor. Kolundan tuttum çocuğun sen gelmedin mi yanıma konuş lan dedim, çocuğun kolundan tutunca babası üzerime yürüdü refleksle adamı geri ittim araya satış danışmanı ve bir adam daha girdi babası küfür etmeye başladı çalışanlardan bir kaç kişi daha gelerek adamı yaka paça dışarı götürdüler o su aygırı karı da bir yandan buranın kamera kayıtlarını bana verin bana şikayetçiyim bundan diye aklı sıra beni korkutmaya çalışıyor, yanımda reyonda duran satılık kadın çantalarından bir tanesini kapıp kadının kafasına attım, tesadüfen isabet etti. Gözlüğü vardı yere düştü o sırada çantanın kafasına çarpmasının etkisiyle dengesi bozuldu gözlüğünü ezdi. Öyle olunca arkamı dönüp hızlıca kasaya sıraya girdim, en son baktığımda kadın mağazayı terk ediyordu, yanında personel vardı. Ben de bir şey olmamış gibi kıyafetlerimin parasını ödeyip mağazadan ayrıldım. Dışarı çıktığımda aile yoktu gitmişlerdi.



Yazar:NewtonunKafasınaDüşenElma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder