Sayfalar

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Bakkalları Çökertme Planım

Kurbanımız meşhur zincir; Atıf Abi Bakkallarının nihai sahibi Atıf Abi'dir.

Serdar Kuruyemiş, Memiş Hipermarket, TEKEL Sülün Ağa Bayii ve Tomarcılar Yemekli Kafe ise Atıf Abi'nin bir numaralı düşman dükkanlarıdır.

Çıtır Para kampanyası kullanılarak tüm düşman sektörlerle anlaşmaya girip, Atıf Abi'yi tamamen yok etmek vardı aklımızda.

Düşman bayilerden Çitos, Doringtos, Rauflens ve Lars gibi bilimum cipslerin çıtır paralarını birirktirdik. Toplamda yedi 50'lik on bir 25'lik sekiz 15'lik ve on dokuz 5'lik çıtır para topladık.

Ve bu paralarla Atıf Abi'nin dükkanına girdik. Ben önüne dört 50'liği koydum ve ''BUNLAN NE OLUR?'' dedim.

- Bunları benim bakkalımdan mı aldınız çocuklar?

+ Evet, geçen gün yanlışlıkla 4 tane cips almıştım, hepsinden 50'lik çıktı.

* Atıf Aga ben de aldım geçen 3 tane de bana çıktı 50'lik.

% Aaa Atıf Abi ben de sadece bir tane aldıydım senin cipsler hatalı olabilir içinden yedi 50'lik on bir 25'lik sekiz 15'lik ve on dokuz 5'lik çıktı ayrıca içinde cips bile yoktu sırf para olan gelmiş bana.


Atıf'ın suratı fok balığı gören çin aslanı gibiydi, hemen oracıkta tüm paraları suratına fırlattık ve tezgahtaki her şeyi boşalttık, Atıf'ın yüzünü kaplayan kupon yığını onun görüş açısını kapıyordu, biz magnumları götürdük ve dükkan o gün; 74 kilo verdi.2007 Temmuz

Ve şimdi, 2013. Eski evimin bakkalı Atıf Abi'ye uğramak istedim, iflas etmiş görüyorum da, yerine Sülün Ağa TEKEL Bayii 2 geçmiş. Vicdan azabı çekiyorum, çıtır para bu Dünya'ya kötülük ve kederden başka bir şey getirmedi, bu şeytani plan sadece Sülün'ün mağrur tahtını kaldırdı, aslında sonsuza dek çıtır paranın laneti altında...

Yazar:Oziko

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder