Sayfalar

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Babam Odayı Bastı

Beyler gece herkes uyuyunca bende gidiyom yatıyom yatağıma sehpayıda hemen yatağın yanına koyuyom elimin uzanacağı şekilde üstümü çıkartıp sadece donla yatağa giriyom battaniyeyide boynuma kadar çekiyom birisi girerse odaya elimi donun içinde görmesin diye sağ el laptopta sol el donun içinde gerisi malum :)) ama bu gece odaya pat diye babam girdi dediki bu ne hal la dedi bende noldu dedim geldi önce laptop ekranına baktı tabi ben çoktan kapattıydım sonra battaniyeyi kaldırdı ve dediki 'oğlum madem yazın ortasında üşüyon yatağa neden donla giriyon üşümğyosan battaniyenin tamamını neden üstüne çekiyon' dedi bende ne dicemi şaşırdım bahane bulamadım sizce ne yapmalıyım ve bizimkiler anlamışmıdır.


Yazar:DEVIDBEKIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder