Sayfalar

19 Ağustos 2013 Pazartesi

İlkokul Hikayem[2]

Benim resim yapmam olanaksızdı çok kötü resim çizerdim.5.sınıftaydım öğretmen bütün sınıftakileri birer birer yarışmaya kaydediyordu.Sıra bana geldiğinde ben hocaya bütün derdimi anlattım ama o olmaz gireceksin dedi. Sonra yarışmaya girdim.Annemin resim yeteneği çok iyiydi.Ama annem ortalıklarda yoktu.Arkadaşım da resim yapmıştı ve kağıdın üzerine yapınca resim defterine geçmişti.Arkadaşım hastalandı ve yarışmaya gelmeyeceğini bildirdi.Ondan resmini istememe rağmen o bir türlü vermedi.Yarışmanın son günüydü okuldaydım.Sonra bunun defteri kalmıştı.Güneşe tuttuğumda bir de baktım ki resim oraya da geçmiş.Ben hemen kağıt alıp kara kalemle kağıdı boyamaya başladım ve resim kara kalem olarak ortaya çıktı.Sonra bunu yarışmaya götürdüm ve MP3 Çalar kazandım.Öğretmen sonra bana dedi ki bak gördün mü uğraşsan yapabiliyorsun dedi.O gün bugündür hep aklıma gelir bu anı

Yazar:chuck1903

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder