Sayfalar

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Kaçak Denizaltına Girdim

Yaz tatillerinde amerikada yaşıyorum,bir akşam yemeği dışarda yemek için restoranlardan birine gittim.Yemek yedikten sonra restoranda oturarak zaman geçirdim.Sonra restorana tuhaf bir adam geldi,yemek siparişi verip paket yaptırdı.Sonra paketi alıp dışarı çıktı ve arabasına doğru yürüdü. 

Etrafta baya karanlıktı,sokak lambaları ortamı zor aydınlatıyodu.Adam arabanın bagajını açtı ve içine yemek paketini koydu,sonra arkasına bir adam hızlıca yaklaşıp boynuna şırınga sapladı.Bende bu olanlar karşısında çok heycanlandım ve gizlice izlemeye devam ettim.Adam şırıngayı sapladığı an,saplanan kişi anında bayıldı ve adamda onu bagajın içine koyup kapısını kapattı.Etrafı yokladıktan sonra adamın arabasına bindi ve arabayı çalıştırdı.Bende bu sırada hızlıca cebimden cüzdanı çıkarıp hesap için para bıraktım ve jeketimi alıp hızlıca restorandan dışarı çıktım. 


Arabama binip bu adamın arabasını takip ettim.Uzun takipten sonra ıssız karanlık bir yerdeki boş arazide durdu,bende kendimi belli etmemek için arabanın ön farlarını kapalı şekilde sürdüm.Sonra adam arabadan çıktı,doğruca bagaja yönelip bayılttığı adamı çıkardı ve boş araziye doğru hızlıca hareket etti.Sonra içeri girip kapıyı kapadı,bende arabadan çıkıp gizlice araziye yaklaşıp camdan bakarak içeriyi kontrol ettim.İçerisi karanlıktı pek bişey göremedim,bundan dolayı diğer pencerelere baktım.Sonra açık bir pencereden sessizce içeri girdim.

Girdiğim yer küçük bir odaydı ve kapkaranlıktı.Bende kapıya doğru yaklaşıp eğilerek gizlice içeriye baktım.İçeride salonun ortasında bir masa ve masanın üzerinde her yeri aydınlatan büyük bir ışık vardı,etrafındada her taraf naylonlarla sarılmıştı.Sonra adamın sesi geldi,bende kendimi iyice gizleyip izlemeye devam ettim.Bu kişi bayılttığı adamı tamamen soymuş ve naylonlara sarmıştı.Sonra adamı masaya yerleştirdi ve adamın burnuna bişey tuturak adamı uyandırdı.Sonra adam yavaştan kendine gelmeye başladı.Bu sırada adam salondaki karanlık bölüme geçerek büyük bıçakları getirdi.Sonra konuşmaya başladılar ve bağırma sesleri fln geldi.Bende sesleri pek duyamadım çünkü kapının aralağından izliyodum olup biteni.Sonra bağrışmalardan sonra adam büyük bıçak aldı ve hızlıca adamın kalbine sapladı.Bu sırada benim ağzım açık kaldı ve sessizce korkarak izlemeye devam ettim. 

Bu kişi adamı öldürdükten sonra yuvarlak bir elektrikli testere ile adamı parçalara ayırdı ve çöp poşetlerine doldurdu.Tüm bu olanları ben gizlice izlemeye devam ettim.Sonra adam etrafı topladı ve çöp poşetlerini alarak araziden ayrıldı.Bende gizlice girdiğim pencereden çıkıp dışarıda gizlice adamı izledim.Sonra bu adam poşetleri fln başka bir arabaya koydu ve öldürdüğü adamın arabasını orada bırakıp hızlıca araziden ayrıldı.Bende bu olanları polise anlattsammı diye uzun uzun düşündüm ama kötü kalpli biri olduğum ihbar etmedim ve hiçte umurumda olmadı.Bu ölen adamın arabasını kontrol edim dedim.Arabada baya güzeldi siyah bir spor arabaydı.Kapıyı yokladım ve kilitli değildi.Bende içeri girip arabanın sahibini öğrenmek için kimlik gibi birşey aradım.Arabayı başta aşağı ararken torpido gözünde cüzdan buldum.Cüzdanın içinde 300-400 dolar civarında para ve birsürü kart fln vardı.İçerisinde kimlik yoktu ama sürücü kartı vardı içinde.Ehliyetteki fotoğrafa baktım,fotodaki adamla ölen adamın hiç alakası yoktu.Ehliyette beyaz bir amerkalı adam vardı ismide Benjamin Linus'dı. 

Bende bu arabayı ne yapsam diye biraz düşündüm ve sonunda ihbar etmeye karar verdim.911'i arayarak terk edilmiş bir arabanın olduğu ihbar ettim ama isim vermedim.Sonra kendi arabama geçtim ve bir süre bekledim.Sonunda araba çekici geldi ve arabanın içini kontrol ederek arabayı bağlayıp götürdüler.Bende arabayı nereye götürdüklerini öğrenmek için uzaktan takip ettim.Sonunda çekilen arabaların otoparkına geldiler ve arabayı bıraktılar.Bende adresi öğrendiğim için ordan ayrıldım ve evime gittim. 

Bu arabanın sahibini çok merak ettiğim için sabah erkenden evden ayrıldım ve otoparkın yakınında kahve içerek arabamda beklemeye başladım.Sonra aradan zaman geçince otoparka kimlikteki adam geldi,bende şok olmuşcasına adamı izledim.Adam otopark çalışanına kimlik fln gösterip bişeyler konuştuktan sonra arabasını alıp otoparktan ayrıldı.Bende gizlice adamın arabasını takip ettim.Uzun yolculuktan sonra yük gemilerin olduğu sahile yaklaştı ve büyük bir binanın önüne arabasını park etti.Binaya girdi ve yaklaşık 20 dk içeride kaldı.Sonra binadan çıkarken yanında 2 adam daha vardı.Adamların hepside takım elbiseli iyi giyimli kişilerdi.Arabadan 1-2 eşya aldıktan sonra gemilerin olduğu yere doğru ilerlediler.Sonra kıyıya yaklaşıp denizaltı gibi birşeyin içine girdiler.Bende hızlıca arabadan çıktım ve kıyıya yaklaştım.Kıyıdaki girdikleri yer eski bir denizaltıymış.Bende uzaktan bakıyodum,etrafta işciler ve denizaltı çalışanlar geziniyodu. 

Bende bu denizaltına giricektim o yüzden kıyının ordaki bir kulübeden üzerime işci kıyafeti giyip denizaltına girdim.Denizaltı baya büyüktü,içerisinde büyük odalar bulunmaktaydı.Arabanın sahibi ve yanında 2-3 adam gürültü şekilde konuşmaktaydı.Bende bunları uzaktan dinliyodum,bağrışmalardan duyduğuma göre richard ve ethan isimleri söylendi.Sonra bende üzerimdeki işci kıyafetlerini çıkarıp odalardan birine girdim ve olanları foruma anlatım dedim.Denizaltı birazdan çalışıcak ve nereye gittiğimi bilmediğim halde meraktan onları takip edicem.Denizaltından inince tekrar olanları anlatırım.



Yazar:Gezinen Adam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder