Sayfalar

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Kadifekalede Çok Pis Dayak Yedik

Dışarı çıktım 20.30 tan 20.45 e kadar birisini bekledim gaziemir meydanda neyse onu beklerken bir arkadaş geldi. Konuştuk falan dedi gel bize gidelim ev boş beyler bunların evine giderken kuzeni aradı bunu kuşlarını mı ne çalmışlar. Kuzeninin çocukta kuş hastası insan gibi seviyo onları. Arkadaşa diyo işte intihar edicem falan o kuşlar benim herşeyim artık yaşayamam onun gibi sözler söyledi. Arkadaş dedi tamam ben gelicem. Bulucaz falan diyolar arkadaş dedi ben gidiyom çocuğun yanına bişi yapmasın kendine. Sazan gibi atlayan kafama .. dedim bende gelicem. Çocuğun evi nerede dedim kadifekale dedi. Bilen vardır beyler çok pislik bir yer oraya gidince olay çıkmaması mümkün değil. Bende boş birisi değilim kavga da falan iyiyimdir ama sonuçta bir ıslıkla 50 kişi oluyor. Arkaşı o şekilde bırakmak olmazdı beyler dedim gidelim. 

Yolculuk kısımlarını atlıyorum beyler bu kuzenine mesaj falan atıyo birşey yapma diye. neyse geldik arkadaş götürdü bunların evine. Çocuk damda kümesin kilitini patlatmışlar, ağlıyo hüngür hüngür çocuk. Dedik bulucaz kim yaptığını falan alırız kuşlarını. Bu arada mesut çocuğun adı mesut dedi alanı biliyom serseri zaten dedi. Havalar girdik hemen atıp tutuyoz serseri olsa ne olur bizde bu yürek olunca vız gelir modundayız. Mesut sustu en son bunların evine götür bizi dedik. Mesut falan çıktık sokağa evlerine gidiyoz iyice üstlerde bunların evi çocuğa mardinli kasım diyorlar. Anlamışsınızdır zaten az çok bela birisi olduğunu. 

Evin önünde 5 kişi oturuyo bunlar mesut görünce arkamıza saklandı korkudan. Arkadaş mardinli kasım kim diye bağırıyo tip tip bakıyo çocuklar. 5. deyişinde geldi ama 5 i birden geldi. Etrafımızı sardılar beyler bunlar haplı zaten anlaşılıyo. Çocuklardan kısa olanı ne yapıcanız lan diye atarlandı ama şivesi öküz gibi beyler. Bi tanesi dedi tazı sus lan sen. Sorun ne mardinli kasım benim dedi. arkadaş konuşuyo bu çocuğun kuşlarını çalmışsın diye. Durdu şöyle bi dedi hangi ev tarif etti arkadaş ben girmedim diyo. Etrafımızda da rahat 10 kişi oldular it sürüsü gibi. Kasım olan elini arkadaşın omzuna koydu kolunu göremezsiniz full doğramış kendini. Durdu şöyle güldü kafayı bir koydu arkadaşa hiç beklemeden. 

Bu kafayı koyunca arkadaş direk burnunu tutuyo zaten. Bize bakıp alın gidin lan bunuda burdan dedi. Böyle kibar konuşmuyo tabi. Arkadaşı aldık gidiyoz arkadan kürtçe bişeyler diyolar. Biz 10 metre falan gittik koşma sesi geliyo arkadan derken tekmeyi koydu kasım arkadaşla mesuta şe.siz sırıtıyo bana doğru yumruğu salladı sol elle engel olup sağ elimle yüzüne vurdum. Normal insan bi tepki falan verir bu sırıtıyo haplı. Arkadaşla mesut kalktı. O sırada bu itin arkadaşları geldi beyler 1 inin elinde keser diğerlerinde kaldırım taşı. Taşı birisi mesutun kafaya vurdu çocuk yerde. Diğerleri attı ama pek etkili olmadı. Arkadaşla ben vuruyoz ama hiç hissetmiyolar gülüyolar beyler. 

Biz diğer itlerle uğraşırken keserli olanı gördüm mesuta tam vurcaktı adamın birisi elini koydu. Daha sonradan öğrendim mesutun babasıymış. Bu itin arkadaşları falan geldi hepimiz dayak yiyoz. En fazla mesutun babası yedi adamın eli falan kalktı kesere darbe alınca en az ben yedim beyler ama normal bir dayak değil yani kolumu falan hissetmiyorum. Yerdeyken çok tekmelediler. Hızlanıyorum artık polis geldi o kadar kargaşaya havaya ateş falan açtı bunları almıyolar beyler. İsteseler alırlar ama bıraktılar kaçtı bunlarda. Bende birşey yoktu ekip otosu bıraktı benle arkadaşı gaziemir tansaşın orda. Mesutla babası darp raporu almışlar. 

Dava falan açıcaz diyorlar. Anlıcağınız çok sıkı dayak yedik. Bu arada kadınlar bize bıçak çekiyo onu yazmayı unuttum. 




Yazar:WHDDTD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder