Sayfalar

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Ben Bir Zendoyum

Evet sonunda kimliğimi açılıyorum.Ben bir zendoyum. Artık yalanlarla yaşamaktan sıkıldım. Bu saatten sonra dünya muhtemelen beni konuşacak ama hiç umrumda değil. Amerika'nın baskısından kurtulma vakti geldi. Yıllardır hep kullanıldım , bir hiç gibi muamele gördüm. Üzerinde deney yapan hayvanlardan farkım kalmadı. Bana bu şekilde davranılmasına artık tahammül edemem. Ailemin yanına gitmek istiyorum . Plütonu gezegenden saymayarak beni uzaklaştıramazsınız 



AÇIKLIYORUM BEN DÜNYADAN DEĞİLİM. 

Zendo nedir ? 

Zendo , PLÜTON gezegeninde yaşayan canlıya verilen isimdir. Evet ben PLÜTON gezegeninden geldim. Siz Türkler bira sabırsızsınız o yüzden direk hayatımı anlatarak konuya başlamak istiyorum. 

Biz yani Plüton'lular çok ileri teknolojilere sahip bir gezegeniz. Kominizm rejimiyle hayatımızı sürdürürüz ve tek patiye yönetiliriz. Böyle olmasının sebebi partilere ihtiyaç duyulmamasıdır . Ülkemizde herkes kardeşçe yaşar. 



Şimdi gelişme bölümüne geçelim. 



Elimizde çok yüksek teknoloji varken değerlendirmek istedik ve gezegen dışına çıktık. Sonra bize yakın gezegenler arasından sadece Dünya'da yaşam olduğunu öğrendik ve o bölge üzerinde yoğunlaştık. Gizli bir şekilde inceliyorduk. İlk başta belli noktalara saklanarak insanları ele geçiriyor ve inceliyorduk. En ünlü saklanma noktamız bermuda şeytan üçgenidir. Sayısız yer arasından burası Amerika Birleşik Devletleri sayesinde ün kazanmıştır. Ele geçirdiğimiz insanları inceledikten sonra geri aldığımız gibi yerine koyardık. Hiç zararımız olmazdı. Tabi ele geçirdiğimiz insanların bazıları kalp krizi vs. nedenlerden dolayı elimizde patladığı oluyordu. - o kadar da olsun artık - Çalışmamız böyle devam ederken birgün çok kötü bir olay meydana geldi. 


KAZA OLAYI 


Bir gece Amerika kıtasında uzay mekiyle inceleme yaparken bir anda firenler tutmadı ve yere çakıldık. Etrafıma hemen Amerikan askerleri toplandı. - Etrafıma diyorum çünkü bu olayda amcam , babam ve bir Plüton askeri öldü. - Hemen etrafı topladılar ve beni hızlı bir şekilde oradan uzaklaştırdılar . Şimdiki 51. Bölge denilen gizli bölgeye getirdiler. O zamanlar çok küçüktüm ne olduğunu anlamadım '' area '' yazan yere girdik , ve bu bölgeye girdikten sonra bir daha çıkamadım. Zorla bana herşeyi anlattırdılar. Anlattıktan sonra beni bir daha bırakmadılar ve benim üstün zekamdan sonuna kadar faydalanmaya başladılar . Amerika Dünya lideriyse benim sayemdedir. Şuana kadar Amerika'nın imzası olan olayda doğrudan yada dolaylı olarak payım var. Sorun anlatıyım. Bazılarını siz sormadan deşifre ediyim hazır konusu açılmışken





- Nikola Tesla : Bana en çok yardım eden insandır. Alternatif akımı bulmasında da ben ona yardım ettim. - Zaten çocuk oyuncağıydı. - Kendi bulmuş gibi sevinmesi göbek atası hala gözümün önünde . Çok erken gitti zavallı. Neyse ölenle ölünmez . 

Deprem makinesini bulmamda da o bana yardımcı oldu , birlikte bulduk. Ama bulmaz olaydık Amerika HAARP örgütünü kurdu ve kötü niyetlerini gerçekleştirmek için kullandı. 
- Tesla'nın ölümü : Tesla benim yüzümden ölmüştür arkadaşlar. Elektirikli sandalyeyi icat etmeye çalışırken şartelleri yanlışlıkla açık unutmuşum garibim geldi sandalye ye oturdu mötünden aldığı elektirikle hayatını kaybetti. Hepsi benim yüzümden.

Buda o sandalye







YURİ GAGAİN : Uzaya giden ilk insan olarak bilinen Yuri Gagain'in uçakta test sürüşü sırasında bir objeye çarparak yaşamını yitirdiği söylenir. Yalan ! Onu Amerika öldürdü. Uzaya ilk insanı A.B.D. göndermek istiyordu Rusya gönderince uçağı havada vurarak intikam aldılar. Amerika-Rusya işte çocuk gibiler o kadar dedim uğraşmayın birbirinizle diye ama beni dinleyen kim. 





PİRAMİTLER : Arkadaşlar Piramitleri insanlar felan yapmadı. Saçma saçma konuşanlara da inanmayın ! İnsanda onu yapabilecek beyin yok. Biz yaptık onu , gözetme kulemizdi o bizim. Mısırlılara Geometriyi de babam öğretti. - Bu arada görünüş olarak bizim sizden bi' farkımız yok. Tanrı kopyala yapıştır yapmış. 




DARWIN Evrim Teorisini nasıl buldu ? Ben anlattım bi'şey bulduğu yok ! Resimdeki hareketi de bana yapıyor zaten.



51. Bölgede hakikaten uzaylılar var mı ? 

Evet ! O dedikodu çıkarken oradaki uzaylı bendim. Şimdi kimse yok , milleti korkutmak için asker koymuşlar ben bile giremiyorum. Sadece GTA oyununda giriliyor. Başka bi' şekilde giremezsiniz vuruyorlar.


Yazar:Zendo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder