Sayfalar

25 Ağustos 2013 Pazar

Komşu ile Yaşadığım Sorun

Sorun şu şekilde başladı.Öğlen vakti ekmek almak için markete gittim,ekmeği aldım kasaya geldiğimde bizim komşu marketçi ile birikmiş hesapları tartışıyolardı.Bende marketciye 3 ekmek aldım diye parayı uzattım,marketcide 1dk dedi ve adamla tartışmaya devam etti.5 sn'lik bişey için 5dk bekledim,baya sinirim bozuldu bende dedim,parayı alıcaksanız alın almıcaksanız başka markete gidicem dedim.Marketcide k.bakma diyerek parayı aldı,yanımdaki komşu ise 5 dk beklesen ölürmüsün dedi. 

Bende komşuya işim var sizin tartışmanızımı dinlicem dedim.Komşuda bu lafımdan sonra sinirli halde,dinlemiceksen s.git lan! dedi,bende komşunun bu lafına sinirlenip,doğru konuş adamlığını bil,yaşından utan dedim.Bu arada komşu dediğim kişi 55 yaşlarında bense 22 yaşıma yeni girdim.Herneyse bu lafı ettikten sonra adam dahada delirdi,marketçi aramıza girdi yoksa o sinirle adama dalıcaktım ciddi halde.Marketci beni tutup dışarı çıkardı,mevzu uzamasın diye.Ben dışarı çıkarkende komşu bana bakarak,sizin g.tnuzu kaldırmışlar,indirmesini iyi bilirim dedi.Bende sinirden napıcamı şaşırdım ve marketcinin hatrına uzaklaşıp evime gittim.Olanlar bu şekildeydi,o adamı birdahaki görüşümde en küçük ters hareketinde ağzını burnunu kırıcam.Sanki suçlu olan benmişim gibi bana hakaret etti markette.Sizce burda hatalı olan taraf hangimiz?Şikayet etsemmi diye düşündüm ama bu kadar küçük bir durum için etmek saçma olur.Birdahaki sorunda kavga çıkarıcam,ne ceza alırsamda alırım,pekte umurumda olmaz.Sizce bu gibi durumlarda ne yapılması gerekir? Sinirden düzgün düşenemiyorum,anlattıklarım harfi harfine doğrudur.



Yazar:Gezinen Adam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder