Sayfalar

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Dedemle Belgesel İzlerken...

Dün gece dedemle belgesel izliyoruz belgeselin konusu lamalar ve hayatları dedim dede bu lamalar nasıl çiftleşiyor çok sevimli hayvanlar bu hayvanlara pek yakıştıramıyorum bu doğa olayını. Dedem bunu duyunca lama gibi suratıma tükürdü ve terbiyesiz herif biz bu konuları anne babamızın yanında konuşamazdık sen gidiyorsun dedenin yanında konuşuyorsun. Dedeme o an öyle bir sinirlendim ki duvarda asılı baba yadigarı ak-47 kaleşnikof'u suratına doğrultmak geldi tabii bu davranışı yapamadım ona çünkü kendim öldürürsem mirasını alamıyordum hapiste olacağım için paranın gözü kör olsun. Bu onur kırıcı davranış karşısında dedeme reddedemeyeceği bir teklif yaptım, kanal d de aşk-ı memnu tekrarı var değiştirelim mi dede dedim dedem 360 derece değişti tabii ki oğlum aç izleyelim gözümüz gönlümüz açılsın demez mi? O geceden sonra bir daha dedemle televizyon izlememeye yemin ettim.


Yazar:ilkebay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder