Sayfalar

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Sapık Arkadaşım[Erkek]

Beyler şimdi bizim bi arkadaş var.Çok yakınız kendisiyle.Dost gibiyiz.Şimdi geçen mesaj attı yarın bize gel pes falan atarız takılırız dedi.Bende tamam dedim.İşte ertesi gün gittim bunun eve.Kapıda aralıktı bende zile falan basmadan daldım içeriye.sonra işte bunun odada aralıktı.bi baktım benim fotolara bakıp çavuşu kırbaçlıyo.Bende çok şaşırdım tabi,sonra bi anda kafasını çevirdi bana bakmaya başladı.bende tabi kaçmaya başladım.kapıyı açmaya çalışıyordum ama kilitlenmiş.sonra tek çare balkona çıktım.buda arkamdan geldi.Bide arkamdan koşarken donuda çekmemiş sallana sallana koşuyo arkamdan.Yani yere düşsem ayağım kaysa oracıkta beni düdükleyecek.İşte sonra balkona çıktım 1 adım atarsan atlarım dedim.Oda atlarsan seni aşağıda düdüklerim dedi.Bende tabi korkuyorum.birden kendimi aşağıya salıverdim.Şimdi Hastaneden yazıyorum beyler.Sapık arkadaşımın gelmesinden korkuyorum.


Yazar:Nick Mes-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder