Sayfalar

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Hapishaneden Kaçtım

Bulunduğum Fox river hapishanesinden firar etmiş bulunuyorum.Nasıl kaçtığıma dair detay vermek istemiyorum.Hapisten kaçtıktan sonra,saklanmak için uzaklara gitmem gerekiyodu.Bunun için otoparklardan birine girdim ve sağlam bi spor arabası çaldım.Araba ile dikkat çekmeden elimden geldiği kadar uzaklaştım.

Uzun yolculuktan sonra mıamı'e ulaştım.Havada cok sıcak olduğu için sahilin oraya arabayı park edip denize girip bir süre yüzdüm.Sonra kurulanıp şenzlonglardan birine uzandım.Aradan zaman geçince sahilden çıkıp arabaya doğru gitmeye başladım.Uzaktan arabama doğru bakıyodum.Birisi arabanın kapısını açmış içeride bişeylerle uğraşıyodu.Sonra hızlıca arabanın yanına gelip,sende kimsin? Arabamda ne yapıosun? Dedim.Sonra adam kimlik gibi birşey çıkarıp bana tutarak Mıamı Metro adım Dexter Morgan dedi! Bende arabamda ne yapıosunuz diye sordum.Adamsa kapının açık olduğunu söyledi ve çocukların araba ile uğraştıkları için onları kovup bana ulaşmak için arabada benim ismimi öğrenmek için kimlik aradığını söyledi.Bende bu cevap karşısında hmm anladım teşekkürler,dedim ve arabama bindim.Adamsa uzaklaştı.Sonra araba ile şehirde gezinirken yemek için bir yere uğrayım dedim.

Hapisten kaçtığım için cebimde kurus para yoktu.Sonra çaldığım arabanın torpido gözüne baktım ve içinde cüzdan olduğunu gördüm.Cüzdan açık şekilde duruyodu!Bende neden açık diye kontrol ettim.İçinde 400 dolar ve birsürü kart fln vardı ama kimlik yoktu!!Biraz düşündüm acaba bu kendisini polis diye tanıtan adam almış olabilirmiydi diye.Sonra bunun saçma olduğunu düşünerek cüzdandan biraz para alıp restorandan yemek aldım ve paket yaptırdım.Akşam olmuştu hava karanlıktı,sonra arabaya doğru yürüyodum,bagajı açtım içeri paketi koydum,arkamdan birisi affedersiniz dedi!Bende arkamı döndüğüm an boynuma şırınga saplandı.Saplayan kişiyi göremeden bayıldım.Sonra uyandığımda kendimi başka bir yerde çıplak halimle naylonlara sarılmış şekilde uyandım!!Birden çığlık attım neredeyim ben dedim,sonra üzerinde kasap kıyafetleri olan adam yaklaştı ve ışığa doğru yürüyünce suratı belli olmaya başladı.İlk başta tanıyamadım ama sonra hatırladım.Sen polis memuru değilmisin? dedim.O kişise,değilim ben sadece labaratuar ineğiyim dedi.Sonra bana napıosun dedim.Adamsa günahlarından arınma vaktin geldi dedi.Bende dedim ne günahı neden bahsediyosun dedim.Sonra kafamdan tutup sağ tarafa doğru çevirdi ve 4-5 kişinin fotoğraflarını gösterdi.Sonra,öldürdüğün insanlara bak diye bağırdı!! Bende bunun bir yanlış anlaşılma olduğu söyledim ve beni serbest bırak dedim.Adamsa üzgünüm acelem var uzun bi ayin olmucak dedi ve kafasına plastikten bişey taktı ve eline büyük bir bıçak alıp tam kalbimin olduğu yere sapladı.Bundan sonra öldüm.Şuan öbürkü taraftan yazıyorum.Sanırım beni öldüren adam,beni arabanın sahibi ile karıştırdı ve yanlış kişiyi yani beni öldürdü.O adama çok kızgınım,ayrıca burası çok sıcak

Yazar:Supergolfer92

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder