Sayfalar

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Elektromanyetik Alan

Saat iki üç gibi yani öğleden sonra eve misafir gelecekti ben de bunu duyunca hemen dışarı fırladım. Biraz dolaştıktan sonra misafirlerin gittiğini duyunca eve geri döndüm. İlk işim oturma odasına girmek oldu şöyle bir ortalığa baktım neler değişmiş diye. Tam yürüyodum ki ayağıma bir şey battı, bir baktım ki 'kalem'. Aldım yerden fiskos masasının üstündeki kül tablasının içine fırlattım. Tam arkamı döndüm gidicem gözüme bir şey çarptı, ulu tanrım, kalem kül tablasının üstünde dimdik duruyordu. Bi an afalladım gözlerimi kapatıp tekrar baktım, yine aynı. Hemen kalemin etrafına baktım elektromanyetik bir alan oluşmuş mu diye. Etrafında yarım kalmış iki dilim kek, bi bardak fanta ve örnek için alınmış bir parça dantel ! Ohh cizıs, aklım almıyor, nasıl oldu bu ? Maalesef ss de veremiyorum, çok güçlü elektromanyetik alan yüzünden teknolojik cihazlar çalışmıyor, bu yazıyı da balkondan yazıyorum.


Yazar:ProtonStark

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder