Sayfalar

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Spor Salonunda Başıma Gelen Olay

Salona gittim üstümü değiştirdim vitamin bara oturdum, biraz dergi falan okuyorum vücut geliştirmeyle ilgili. Yanımada bir kız geldi oturdu; meraba dedi bende duydum ama dergiye baktığım için, bana dediğini farketmedim başkasına dedi sandım. Sonra umursamadın ama neyse dedi. Kafamı kaldırdım baktım ;bana mı demiştin pardon ya farketmedim başkasına sandım.Meraba dedim. Oda nasılsın dedi (bi garipsedim sanki 5 yıllık arkadaşmışız gibi konuşuyordu kız) iyiyim, sen nasılsın? Dedim. Bu arada kız üstüne pembe adidas kolsuz tişört altınada dizlerine kadar gelen tayt giymişti. İyiyim dedi. Sonra bi sessizlik oldu. Pilatese mi geliyorsun dedim oda evet sen fitness için galiba dedi. Bende yok bende pilates için selulitlerimin geçmesi için geliyorum dedim güldüm, şaka şaka fitness için geliyorum.Yoksa selulit falan ne arar bende gayet fitim dedim güldüm. Sonra neyse ben kalkıyorum başlayayım görüşürz dedim oda görüşürz dedi. Alt kata inerken ; lan ismini sormadım bak, hem bu kız bana niye selam verdi ki hoşlandı mı acaba falan diye geçiriyordum aklımdan.Neyse dedim 20-30dk çalıştıktan sonra baktım kız alt kata iniyor. Bir alette hafif ağırlıklarla çalışmaya başladı.İlk setten sonra yanıma geldi ;Ya yardım eder misin kaldıramıyorumda dedi bende tabi dedim. Gittim dizlerinden destek yapıyorum buna bir yandanda kızın parfüm kokusu geldi burnuma. Ulan inşallah ter kokmuyorumdur dedim kendi kendime. Sonra baya güçlüymüşsün ya ben bile kaldıramam bunları falan dedim .Bu arada ben furkan dedim.Oda bende sinem memnum oldum dedi.Bende o şeref bana ait dedim güldüm. 



Yazar:kakalemefurk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder