Sayfalar

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Manitamın Dedesinin Evinde Başıma Gelenler

Aksam 11 de aradi beni dedemlerde kalicam hepsi yatinca gece 12:30 gibi iceri alicam sen buraya dogru gel dedi. Telefonu kapatinca hemen yola koyuldum, dedelerinin evlerinin asagisinda parkta beklemeye basladim saat 12ydi. Disarida cingenler coktu basima birsey gelmeden girsem diyorum eve bekliyorum :( 

20 dk sonra aradi kapinin oraya dogru gel dedi. Otomatiige basti iceri girdim yavavs yavas yukari cikrim eve girdim direkt salona girdim. Salon kapisiinin anahatari yoktu , sehpa ve sandalye koyduk arkasina. Salonda bide balkon vardi. Gece 3 e kadar takildik malum olay. Sonra holden isik yandi birden dedesi kalkti hemen masannin oraya dogru saklanip comelmeye basladim 

Bu dis kapiiyi kim acik birakti deyip soylenmeye basladi 


Ben iceri girerken kapiyi kapatmamistiim , benimkide kapatmamis bildigin kapi sonuna kadar acilmis. Soylene soylene kapiyi kapattti kac kere kitliyor tam salonun onunde camdan izliyoruz bugulu camdi bide. 

Aradan 10 dk gecti sesler kesildi yatti herhalde dedik. Bizde yorulduk hafiften uzandik. Ben uyursam beni kaldir dedi tamam dedim. Yarim saat sonra bi uyandim saat 4: 30 benimki uyumus . Saat 5 e kadar sarildim telefonunu kurcaladim uyurken resmiini cekeyim dedim kendi halini gostereyim dedim , kalktim giyindim gomlegi ilikledim telefonu elime aldim , sesler gelmeye basladi. Salon kapisina biri zorluyor , ben nasil soguk terler dokmeye basladim hemen balkona kostum comeldim balkon duvarlarindada oymalii islemeler var yoldan gecen olsa beni armut giibi gorecek kedi gibi comeldim oraya karsi binadan birisi goruyor mu diyorum icimden bir suru dualar etmeye basladim , eger beni dede gorurse kesin bana hirsiz der diyorum icimden kapiyida acik gorunce. 

Kapiyi zorlamaya basladi sehbayi iteklemeye basladi yerdeki parke seslerinden anliyorum hart hurt sesler geliyor iceri kadar girdi , bende psikolojik olarak kendimi hazirlamaya calisiyorum biz birbirimizi seviyoruz burada kaldim gece mal mal dusunceler sardi beni. 

Sonra salon kapisi kapandii goz ucuyla iceri baktim kimse yok hemen kaldirdim kizi dedim iceri deden girdi beni buradan cikart yakalanacaz. Ya git basimdan dokunma bana diyor uyku sersemi

Benden soguk terler dokulmeye basladi iyice , cisimde var cok anlatamam karnim patlicak iyice strese girdim. Kaldirdim sonunda bana bakiyor bende ona uyku mahmuru giydirdim hemen salondan cikti , uyuyorlar mi diye bakmaya gitti . Kapiyi acti yavas yavas hemen kactim. Cisiimde vardi apartman bosluguna yaptim ama olu gibiyim kendimi 5 kilo vermis gibi hissediyordum . Dis kapiyi actim nerede oldugumu unuttum beynim durmus gibiydi arabayi aldim resmen birinci viteste goturmeye basladim mal gibiydim . Asil korkum dedesinin silah koleksiyonu vardi beni balkonda gorup aninda vurabilirdi



Yazar:Hurts

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder