Sayfalar

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Lisedeki En Matrak Anınız?

10.sınıfta dil anlatım dersinde hocayla konuşuyoduk.Hoca dedi "soyadı kekilli olan bir sanatçı vardı,neydi onun adı".Arkadan bir arkadaş demez mi "sibel kekilli" Tüm sınıf yarıldık o an.(  Mr.Hetfield)


Coğrafya hocası lise 1 deyken yaptığım bi espri yüzünden eşeği bağlasan lise 1 e kadar geliyo demişti bende yok hocam üniversitede bitiriyo hemde coğrafya öğretmeni oluyo demiştim(yürüyenmerdiven)

bi gün sınıfta oturuyoruz sınıf boş sayılır bir ben birde bi kız oturuyor işte ... neyse benim telefonun şarjı bitiyordu bende aldım şarj aletini prize taktım orayada sandelye çektim ayakları uzattım yayılıyom ama şansızlık eseridir ki , bizim okulda prizler kapının hemen dibindedir havada sıcak olduğundan kapıyı mecbur açık bırakıyoruz işte benim yayıldığımı gören hop hop gelip dürtükleyip korkutmaya çalışyor 1-2 kere arkadaş yaptı işte sonra birisi arkadan dürtüklemeye başladı ilk başta yapma dedim baktım devam ediyor lan oğlum yapmasana bi oyun oynatmadınız dedim baktım dürtükleme devam ediyor , kanka bi sevdir git a. koyim yaa dedim işte bi baktım sınıftaki kız gülmeye başladı dedim hayırdır la niye gülüyon dedim , sonra bi kafayı çevirdim yukarda dil anlatımca gözleri açmış bana bakıyor karıyı gördüğüm gibi sandalyeden düştüm yere çakıldım kadın hala bana küfürbaz diyor(Marge Simpson)

Arkadaş öğleden sonra Votka içelim diye bir teklif yapmıştı, bizde yaklaşık 8 kişilik tayfa kabul ettik.neyse diğer gün getirdi herkesin yanında açtı falan kızlar hep sınıfta tabi bizde heyecanla derslerin bitmesini bekliyoruz.tam son derse girdik derken bütün hocalar toplu şekilde sınıfa baskın yapıyor açın çantalarını falan diye tabi arkadaşda ki votka ortaya çıkıyor ama ceza almıyor.sebebi adam votka diye kandırmış bizi evden hacı kolonyası getirmiş bizde inanmışız Ağzını burnunu kırmıştık yalancının.(Anche)

Dersten kaçmak için nöbetçi hocalara çaktırmamak için çantaları camdan asağı atar bahçeden alır giderdik bi gün bakmadan attım müdürün kafasına düşmüş heralde çünkü acelem vardı koşup çantayı almak ıçin aşağı indiğimde müdür kafasını tutuyodu yukarı nerden geldiğini çözmeye çalışıyordu kapıdan çıkınca korktum geri döndün birden anladı güzel bi tokat yemiştim(Sabri9135)

Bir gün yine dersten kaçmışız arkadaşlarla çarşıdayken arkadaş hastaneye girdi rapor almak için kolu kırık taklidi yaptı doktor soruyo burası acıyo mu ağhh uğgh röntgen çektiler ve alçıya aldılar doktor anlamadı hiç bişey .d çıkınca kırdık alçıyı(Sabri9135)

Kantinde; 
+Abi şu turuncu çikolatadan versene.(niye öyle dedim bilmiyorum çokonattı) 
-Turuncu hangi renk. 
+(tuhaf bi bakış ve dalga geçtiğini sandım adamın)
-(oda gülerek)Renk körüyüm. 
Demesi ve benim yinede gülmekten sınıfa gidememem(hunharman)


9. sınıfta fıstık gibi bi milf vardı sınıfımızda. gösterirdi de yolluydu yani. neyse yine bigün bize bacak şov yapıyor dedim böyle bacağı görmüşüm telefonlaa çekiyim tabi çaktırmamaya çalışıyorum o ara. telefonun çekme tuşuna basmamla flaşın patlaması bir oldu. hala hatırlar hatırlar gülerim halime kulaklarıma kadar kızarmıştım(raif efendi)

Birgun niyeti bozduk kacicaz okuldan ama halimiz de yok arkadan tirman filan ugrasmak istemiyoz. Okulun ön kapisini genelde kitlemezler. Bekci oralarda dolasiyo biz de koseden gozetliyoz adamin arkasi kapiya donukken hemen kapinin önune vardık, zannediyoruz kapiyi acip tüyücez. Ben kapiyi bir zorladim kapi acilmiyor, bir de koca demirkapi zorlayinca bam bam diye ses cikardi bekci de arkasina dondu bize bakiyor, ben has...r derken yandaki arkadas da basladi kapiyi zorlamaya, yok acilmiyor. Her zaman acik olan kapiyi kitlemisler. Yukari siniflardan camdan bizi gorenler guluyor filan, o an zaman durdu sanki bekciyle aramizda 2 sn lik anlamsiz bir bakisma oldu, derken icimden dedim en iyisi hic bozuntuya vermeyelim kacmak bize yakismaz. Hicbir sey olmamis gibi arkamizi donduk sinifa dogru gidiyoz 4-5 adim attik ses yok, oh dedim yirttik, sonra adam bagirdi arkamizdan "şşt durun lan " bunu duyunca arkadasla birbirimize baktik, basladik depar atmaya o hizla arka bahceye kadar gittik, normalde arkadaslarin destegiyle tirmandigim duvara o an bir guc geldi bir kerede kendim tirmandim, okulun disindan giderken bekciye de bir selam çakıp özgurlugumuzun tadini cikarttik :D haha guzel gunlerdi.(çölde bir kum tanesi)

Öğle arası voleybol oynarken hava atmak için smaça kalktım yere kapaklanmamla pantolonun yırtılması bir oldu madara oldum(!!!nightmare!!!)


bir kere de koridorlardaki kameranın karşısına geçip hareketsiz baktık müdür de izliyormuş görüntü niye takıldı diye aşağı inmişti(ugurcakil34)


Hakan kat adlı bi arkadaşımız vardı yeni hoca gelmişti okula direk hakana sinir oldu adını soy adını sordu sonra hoca güldü 'oğlum sen kaç katsın lan' dedi hakan dururmu 'hocam size kaç kat lazım ? ' hoca bukalemun gibi renk değiştire değiştire yanımızdan ayrılmıştı çok güldüydük ona bozuldu heralde.(Mekanik61)

İngilizce dersinde "Designed for skin" ne demek demişti hoca, ben de skine göre dizayn edilmiş dedim. Baktım hoca sırıttı. Ben de sandım ki skin kelimesini hatırlayamadım diye gülüyor. Dedim ki skin şey hani böyle deri değil de işte başka kelimesi vardı. Skine göre dizayn edilmiş işte diye iki üç kez daha tekrar ettim ve arkamı döndüm kü millet gülmekten nefes alamıyor. Sonra baktım hoca da aynı şekilde oturmuş kahkaha atıyor. Sonradan anladım olayı.(the_gunner)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder