Sayfalar

4 Ağustos 2013 Pazar

Dedem ve Ben

benim bir dedem var allah kimsenin başına vermesin şimdi geçen gün bir arkadaşımla geziyordum bizim oradaki parkta önümüzden bir kız geçiyordu arkadaşla laf atalım dedik kız bizim komşunun kızıymış daha yeni gördüm.neyse tam o sırada biz kızın pesinden giderken dedem çıktı karşıma.kıza baktı selam verdi benimle birlikte arkadaşıma da balgam attı. arkadaşım ağlayarak bana küfür etti bir daha seninle konuşmayacağım nasıl deden var senin dedi.dedem bana uzun zamandır balgam atar ama arkadaşıma ilk defa attı.daha önce başka bir forumda yardım istedim oradaki adminler bana önce tekme attı sonra tokatladı bende dedeme söyledim oranın adminlerini balgamiıla boğdu. ben de buraya geldim.Dedem ve Ben dedeme arkadaşıma yaptığı şeyin onur kırıcı olduğunu söyledim ama dinlemedi bi balgam daha attı

 bana yardim edin bu dedemden nasıl kurtulurum ben




                                                                                                         Yazar:Edwird

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder