Sayfalar

7 Eylül 2013 Cumartesi

Pazarcıların Terbiyesizliği

Bugün konyadaki sempt pazarına gittik . (pazartesi pazarı binkonutların içinde üstü yeni kapanan yer konyayı bilenler varsa) neyse mısır alacagız ne kadar dedim 10 tane 7,5 lira dedi tatlı mısır filan dedi . hani marketlerde dondurulmuş satılan mısırlar varya veya bardakta satılanlardan onlardan daha öncede almıştım biliyorum , neyse annem 12 tanesi olmaz mı dedi '' teyze vallaha zarar ediyoruz zaten elimizde kalmasın diye satıyoruz vs vs '' dedi iyi tamam dedim ver 10 tane . neyse baktım nerede buruşmuş , içinde siyahlaşmış dişleri olan mısırlar varsa onlardan koydu annemde onu koyma şu mısırı koy diye aldı birini poşetin içine kattı adam hemen parladı , '' teyze bak ben doldurdum zaten 10 tane 11 tanesi olmaz o paraya'' dedi ,abim 11 tane koy diyen yok bak buraya yazmışsın 10 tanesi 7,5 lira ,istediğim 10 taneyi alabilirim demek bu çürüğünü koymana kim izin verdi dedim , tabi bu sırada parayı verdim. bana laf etmiyor dönmüş anneme ' 'ne biçim insansınız bizde ekmek yiyoruz sizin gibi müşteri olmaz olsun'' demeye başlayınca benim tepem attı , bak abim adam gibi satışını yapacaksan yap yapmayacaksan laf söyleyip durma , erkek adamsan anneme laf söyleyecegine yiyorsa dön bana konuş dedim arkamı döndüm gidiyorum tam bu sırada küfür etmeye başladı lan daha 18-19 yaşındaki çocuk durmuş dikleniyor küfür ediyor , lan senin yapacagın satışa da sanada dedim döndüm hemen tezgahtan bi tane mısır aldım adamın kafaya attım , sonra arkaya geçtim ağzına burnuna allah ne verdiyse vurdum baya bi dövdüm ama o sırada millet toplandı tabi ayırmaya filan geldiler tam o sırada yanındaki pazarcılarda beni dövmek için üstüme geliyorladı güvenlikçiler geldi tabi bişey yapamadılar küfür ettiğini söyledi diğer müşterilerde tabi velet yediği daaykla ve tezgahının dagılmasıyla kaldı . bu arada ilk kez hiç dayak yemeden darbe dahi almadan birisini dövdüm konya pazarının cidden hali içler acısı , çürüğünü koyarlar ,seçtirmezler , bu çürük niye koydun desen hemen kavgaya kalkarlar , küfür desen domates biber diye bagırdıkları gibi bagıra bagıra olu orta kadın çoluk çocuk dinlemeden , kaçak sigara dersen pazarın her yerinde ot , hap , toz kaçak içki desen onlar da var , yok yok pazarlarımızda maşallah. 

Yazar:Black Raven

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder